FAQ

Om zo duurzaam mogelijk te werk te gaan, sturen wij graag uw kaart op naar de juiste persoon. Zo hebben we maar één envelop nodig in plaats van twee. Laat ons weten welke boodschap er in de kaart moet staan. Deze wordt voor u in de kaart, met de hand,  geschreven.

Uiteraard kunnen de kaarten eerst bij u thuis geleverd worden, zodat u ze eventueel zelf kunt schrijven en versturen. Hier zijn wel meerdere enveloppen voor nodig, en gaan wij samen dus minder duurzaam te werk. Denk er eens goed over na! 😊
Dit heeft van verdere betekenis dat er maar één envelop per kaart ter beschikking is. Laat u de kaart naar uzelf sturen, zit hier geen extra envelop bij om deze weer door te sturen.

De boodschap die u in de kaart wilt hebben kunt u opgeven bij het bestellen van de kaart. Deze boodschap wordt voor u in de kaart geschreven. Uiteraard mag u de kaart bij u thuis laten bezorgen, zodat u het thuis zelf kunt schrijven. LET OP! Sommige kaarten zijn donker van kleur (donker blauw, zwart, etc.). Hier is niet met een normale pen in te schrijven. Op ons kantoor bezitten wij over speciale witte pennen om de boodschap leesbaar te maken in de kaart.

Iedere bestelling is er één op zich. Het is dus niet mogelijk om vijf kaarten in dezelfde bestelling naar vijf verschillende adressen te sturen. Wilt u wél naar verschillende adressen versturen? Dan moet u elke kaart als aparte bestelling plaatsen. Dit heeft verder geen gevolgen voor de verzendkosten.

Om uw MOOS bestelling af te rekenen, kunt u kiezen uit de volgende betaalmethoden:

– IDeal

– Paypal

– Klarna achteraf betalen

Onze kaarten worden verzonden met de bekende postzegel of postzegelcode van PostNL en maken hier automatisch gebruik van de leveringsdiensten van PostNL.

Vanaf twee tot tien kaarten in dezelfde bestelling betaalt u €4,95 (brievenbuspakketverzending tot 2kg).

Vanaf 10 tot 20 kaarten in dezelfde bestelling betaalt u €6,95 (verzending van pakketten tot 10kg)

Bij een bestelling van 20+ kaarten hoeft u geen verzendkosten meer te betalen.

Wij zijn niet aansprakelijk voor problemen die ontstaan tijdens het verzenden, denk aan bijvoorbeeld vertragingen. Vanaf dat het product verzonden is, ligt het in handen van PostNL.

Om een enkele kaart te verzenden gebruiken wij een envelop die bij het formaat past van de kaart. Per kaart is één envelop beschikbaar. 
Om een pakket aan kaarten te verzenden gebruiken wij gerecycelde dozen, zo gaan we duurzaam te werk. Duurzaamheid proberen we terug te laten komen in het opvullen van de dozen, hiervoor gebruiken bijvoorbeeld krantenpapier. Het opvullen van de dozen doen we om verschuiving en eventueel beschadiging aan de kaarten tegen te gaan.

Tenzij u een andere bezorgdatum hebt gekozen, word uw kaart de volgende dag bezorgd. Onze kaarten worden met de gewone bezorgdienst bezorgd. De kaarten zijn helaas niet traceerbaar.

Pakketten met kaarten die zijn besteld zijn wel traceerbaar. U ontvangt per e-mail de track & trace code van uw pakket.

Bij elke kaart staat er dat als er voor 15:00 wordt besteld, hij de volgende dag wordt bezorgd.

Dit geldt echter alleen voor losse kaarten en niet pakketten. Aangezien de pakketten op een andere manier worden verstuurd kunnen we niet garanderen dat ook deze de volgende dag al in huis zijn.

Uiteraard zijn accesoires die op de foto staan bij de kaart niet bijgeleverd.

Bent u op zoek naar iets specifieks? Heeft u het niet kunnen vinden op de website? Aarzel dan niet om contact op te nemen via de contactpagina. Op het kantoor liggen altijd nog kaarten klaar die nog niet op de website staan. Wie weet zit daar tussen wat u zoekt!